10 Mart 2011 Perşembe

İlk yazı...

10/Mart/2011, 16:31
Takdir edersiniz ki ilk yazıyı yazmak her zaman zordur. Yazmak istedikleriniz vardır ama nereden başlayacağınıza karar veremezsiniz. Okuyucu kitlenizi düşünür, ilgisini nasıl çekeceğinizi, hangi konudan başlamanız gerektiğini kendinize sormaya başlarsınız.

Şüphesiz bu ilk yazım değil ama her yeni başlangıç, yeni bir heyecan ifade eder benim için. İlk yazılarımı yazdığım gençlik dergileri Hey , Blue Jean’den bugüne kaç yazı yazdım tam olarak hatırlamıyorum.

Buna rağmen yeni bir yazıya başlarken, hele hele yeni bir yerde yazmaya başlarken o ilk yazımdaki heyecanı duyduğumu söylemesem gerçeği ifade etmiş olmam.

Yazmak bana göre bir yolculuk kendine doğru yapılan ve bir labirentin içinde kaybolmak.

Takdir edersiniz ki ilk yazıyı yazmak her zaman zordur.

Yazmak istedikleriniz vardır ama nereden başlayacağınıza karar veremezsiniz. Okuyucu kitlenizi düşünür; ilgisini nasıl çekeceğinizi, hangi konudan başlamanız gerektiğini kendinize sormaya başlarsınız.

Yerel Haberci'de yazmaya başlarken de bu duygular içindeyim.

Yazmayı bir düşünce yolculuğu olarak görüyorum..

İlk kalem tecrübelerim 1980'li yılların ikinci yarısıdır. Zamanın popüler gençlik ve magazin dergileri olan Hey ve Blue Jean’de ve o zamanlar Kahramanlar’da yayın hayatını sürdüren Günaydın Gazetesi’nin Günaydın İzmir ekinde çeşitli yazı, karikatür ve fotoğraf çalışmalarım yayınlanmıştı. Bunların hepsi de benim için ayrı bir önem taşımaktadır.

2007 yılından bu yana Gaziemir Esnaf Ve Sanatkarlar Odası’nda Genel Sekreter olarak görev yapıyorum.

Gaziemir Esnaf Ve Sanatkarlar Odası’nın çıkarmış olduğu Esnafın Sesi adlı bültende esnaf ve sanatkarlarımızı ilgilendiren konuları okuyucularla buluşturuyoruz.

İçinde bulunduğumuz çağın, internet çağı olmasından dolayı, ilerleyen zamanda, Yerel Haberci okuyucularının ilgisini çekeceğini umduğum yazı, fotoğraf, video ve haberleri paylaşmayı umuyor;

Tüm okuyucularımıza merhaba diyorum..











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder