12 Eylül 2010 Pazar

62 Nolu Genelge 27.08.2010 (Pakistan'a Yardım Kampanyası)

62 Nolu Genelge 27.08.2010 (Pakistan'a Yardım Kampanyası)

AR-GE MÜDÜRLÜĞÜ
            Bilindiği gibi, dost ve kardeş Pakistan’da, 2 Ağustos 2010 tarihinde başlayan ve halen devam eden sellerden 20 milyon civarında Pakistan vatandaşı etkilenmiş, 2.000’in üzerinde insan hayatını kaybetmiştir. Pakistan’da yaşanan tarihin bu en büyük sel felaketi, çok fazla maddi ve manevi kayba sebebiyet vermiş olup halen binlerce insan; barınma, açlık, susuzluk ve salgın hastalık problemleriyle karşı karşıya hayatta kalma mücadelesi vermektedir.
Konfederasyonumuzca, esnafımızın ve teşkilatımızın Pakistan’daki kardeşlerimize yardım etmeyi bir insanlık görevi olarak göreceği düşünülmektedir. Bu doğrultuda Başbakanlık tarafından 18 Ağustos 2010 tarihli Resmi Gazetede yayınlanan 2010/20 sayılı Genelge ile başlatılan “Pakistan’a Yardım Kampanyası”na destekleriniz beklenmektedir.
Teşkilat birimlerimiz ile esnaf ve sanatkarlarımız tarafından mümkün olabildiği ölçülerde kampanyaya maddi destek sağlanması Konfederasyonumuzca önemli ve yararlı görülmektedir.
Pakistan’a Yardım Kampanyası kapsamında, bağışların yatırılması amacıyla Başbakanlık tarafından açılan banka hesap numaraları aşağıda verilmektedir. Teşkilatımız ve esnaf ve sanatkarlarımızca yapılacak yardımların doğrudan bu hesaplara aktarılması gerekmektedir.
Bilgilerinizi ve bağlı odalarınız aracılığı ile esnaf ve sanatkarlarımıza duyurulması hususunda gereğini önemle rica ederiz.
 
Naci SULKALAR
Bendevi PALANDÖKEN
GENEL SEKRETER
GENEL BAŞKAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder