4 Ağustos 2010 Çarşamba

HALKBANK'tan İşyerini Yenileyecek Esnafa Destek

HALKBANK'tan İşyerini Yenileyecek Esnafa Destek
HABER KAYNAK
Spot- İşyerini yenilemek ve geliştirmek isteyen esnaf sanatkarlara yeni kredi imkanı…

Küçük işletmelerin değişen dünya koşullarına ayak uydurabilmeleri için kendilerini yenilemeleri gerektiğini kaydeden İzmir Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği Başkanı Zekeriya Mutlu, ‘Bugün artık gelişen teknolojiyi kullanan, kendini yenileyen esnaf sanatkarlar varlıklarını sürdürebilecektir. Bilgi çağının gereklerini yerine getirmek zorunda olan esnaf sanatkarların imkanlarını genişletmek için yaptığımız çalışmalarda Halkbank ile önemli noktaya ulaştık.’dedi
3 ve 6 ay ödemesiz dönem seçenekli…
‘İşyerimi Yeniliyorum Kredisi’nin esnaf sanatkarlar için oldukça cazip şartlar içerdiğine dikkat çeken Zekeriya Mutlu, ‘Kredinin üst limiti 50 bin lira olarak belirlendi. Yüzde 0.75’ten başlayacak cazip faiz oranlarıyla kullandırılacak kredi, 3 ve 6 aylık ödemesiz dönem seçenekleri de içeriyor. İşyerini yenilemek ve geliştirmek isteyen esnafın ihtiyaçlarını karşılayacak olan kredinin alt limiti 5 bin lira olacak. 5 bin liranın altında yapılan talepler dikkate alınmayacak. ‘İşyerimi Yeniliyorum Kredisi’ne esnafın büyük ilgi göstereceğine inanıyorum’ diye konuştu
36 aya kadar vade…
‘İşyerimi Yeniliyorum Kredisi’ hakkında Halkbankası şubelerinden detaylı bilgi alınabileceğini söyleyen Mutlu sözlerini şöyle sürdürdü: ‘Kredi, esnaf ve sanatkârların, işyerlerinin tadilat ve dekorasyon amaçlı finansman ihtiyaçları ile bu kapsamda mal ve hizmet satan tedarikçilerin finansman gereksinimlerinin karşılanmasını hedefliyor. ‘İşyerimi Yeniliyorum Kredisi’, esnafın tadilat, dekorasyon ve yenileme işlemlerinin harcamalarını, 36 ay vadeye kadar uygun şartlarda kredi ile karşılayacak
‘İşyerimi Yeniliyorum Kredisi’, inşaat, onarım, badana, boya, kapı, pencere, döşeme ve çatı yenileme, su –elektrik tesisatı işlemleri, doğalgaz dönüşüm ile enerji verimliliğine dönük yalıtım gibi tadilat işleri ile, her türlü mobilya, teçhizat ve tefrişat harcamaları, tezgah, reyon, stant, vitrin, reklam panolarına yönelik giderleri kapsayacak.’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder