5 Eylül 2011 Pazartesi

065 Nolu Genelge 10.08.2011 (Yardım Kampanyası)

065 Nolu Genelge 10.08.2011 (Yardım Kampanyası)

Genelgenin orjinal görüntüsü için tıklayınız.

Ek-1 Yardım Kampanyası Banka Hesap Numaraları (1- Adet 1 Sayfa)

Afrika kıtasının doğusunda yaşanan kuraklığın yol açtığı kıtlık, açlık ve susuzluk nedeniyle başta Somali olmak üzere bölgedeki diğer Afrika ülkeleri büyük bir insanlık dramı ile karşı karşıya bulunmaktadır. Bu bölgede yaşayan milyonlarca insanı etkileyen bu durum; salgın hastalıklara ve başta çocuklar olmak üzere ölümlere neden olmakta, halk çaresiz bir şekilde hayatta kalma mücadelesi vermektedir.


Konfederasyonumuzca, esnafımızın ve teşkilatımızın Somali ve bölgedeki diğer kardeş halklara yardım etmeyi kutsal bir insanlık görevi olarak göreceği şüphesizdir.

Bu doğrultuda, Başbakanlık tarafından 6 Ağustos 2011 tarihli Resmi Gazetede yayınlanan 2011/09 sayılı Genelge ile başlatılan “Somali ve Açlık Tehlikesi Yaşayan Diğer Afrika Ülkelerine Yardım Kampanyası”na teşkilat olarak desteklerimiz beklenmektedir.

Teşkilat birimlerimiz ile esnaf ve sanatkarlarımız tarafından mümkün olabildiği ölçülerde kampanyaya maddi destek sağlanması Konfederasyonumuzca önemli ve yararlı bir insanlık hizmeti olarak değerlendirilmektedir

“Somali ve Açlık Tehlikesi Yaşayan Diğer Afrika Ülkelerine Yardım Kampanyası” kapsamında, bağışların yatırılması amacıyla Başbakanlık tarafından açılan banka hesap numaraları ekte verilmektedir. Teşkilatımız ve esnaf ve sanatkarlarımızca yapılacak yardımların doğrudan bu hesaplara aktarılması gerekmektedir.

Esnaf ve sanatkarlarımıza duyurulur...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder