27 Eylül 2011 Salı

075 Nolu Genelge (Kapasite Raporu)

075 Nolu Genelge (Kapasite Raporu)


TESK in, kapasite raporlarının düzenlenmesi sırasında, üretim konusu ile ilgili Mühendis Odaları ile irtibata geçilmesi ile ilgili bilgilendirmeleri içeren genelgesi aşağıdaki linktedir:
Genelgenin orjinal görüntüsü için tıklayınız.


Bilindiği üzere kapasite raporu esnaf ve sanatkara ait işyerlerinin iletişim bilgileri ile makina ve tesisat, yıllık üretim kapasitesi gibi üretim gücünü gösteren ve esnaf ve sanatkarın birçok iş ve işlemde kullandığı önemli bir belgedir.


Kapasite raporu esnaf ve sanatkarın kayıtlı olduğu oda tarafından tanzim edilir. Bu iş için görevlendirilecek kurul, üretim konusu ile ilgili mühendis, oda genel sekreteri, oda başkanından oluşur.


Konu ile ilgili esnaf ve sanatkarların, kapasite raporunun düzenlenmesi esnasında üretim konusu ile ilgili mühendis odaları ile irtibata geçmeleri gerekmektedir.
Genelgenin orjinal görüntüsü için tıklayınız.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder