26 Temmuz 2010 Pazartesi

GAZİEMİR ESNAF VE SANATKARLAR ODASI’NDAN EĞİTİME DESTEK

GAZİEMİR ESNAF VE SANATKARLAR ODASI’NDAN EĞİTİME DESTEK

Şubat ayı içerisinde gerçekleştirilen Genel Kurulda güven tazeleyen Gaziemir Esnaf Ve Sanatkarlar Odası Başkanı Süleyman BEYEN, Gaziemir İlçe Halk Eğitim Merkezi Müdür’ü Selahattin DAVER’i, makamında ziyaret etmişti. Bu ziyaret esnasında Gaziemir Esnaf ve Sanatkarlar Odası’nın yeni açılan eğitim salonunun İlçe Milli Eğitim Halk Eğitim Merkezi’nce düzenlenecek esnafa yönelik kurslarda kullanılabilmesi de görüşülmüştü.

Eğitim ve Konferans Salonu, kullanım için hazır hale getirildi.

Esnaf Odası Başkanı Süleyman Beyen ,esnafa yönelik eğitim kursları için Halk Eğitim ile işbirliği yapmayı sürekli hale getirmek istediklerini belirterek "Gaziemir Esnaf Odası Yönetim Kurulu kararı ile bu çok amaçlı salonu kısa sürede faaliyete geçirdik. Buradan başta esnaflarımız olmak üzere eğitim amaçlı olarak kurslar düzenlenmesi için Halk Eğitim'in kullanımına da açtık"dedi. Gaziemir Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Selahattin Daver'de Esnaf Odası Başkanı Beyen ve Yönetim Kurulu'na teşekkür ederek yakın zamanda değişik kurslar için salonu derslik olarak kullanacaklarını söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder