26 Temmuz 2010 Pazartesi

HALK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRÜ SELAHATTİN DAVER’E NEZAKET ZİYARETİ

HALK EĞİTİM MERKEZİ MÜDÜRÜ SELAHATTİN DAVER’E NEZAKET ZİYARETİ

Esnaf Odası'ndan nezaket ziyaretleri!
Şubat ayı içerisinde gerçekleştirilen Genel Kurulda güven tazeleyen Gaziemir Esnaf Ve Sanatkarlar Odası Başkanı Süleyman BEYEN, yeni yönetim kurulu üyeleri ile ilçedeki mülki amirleri ve müdürleri ziyaret etti.

Gaziemir Esnaf ve Sanatkarlar Odası Yönetim Kurulu, Gaziemir İlçe Halk Eğitim Merkezi Müdür’ü Selahattin DAVER’i, makamında ziyaret etti.

Yeni yönetime başarılar dileyen Gaziemir İlçe Halk Eğitim Merkezi Müdür’ü Selahattin DAVER, bundan sonra yapılacak çalışmalar için de başarı diledi. Ziyaretler sırasında konuşan Gaziemir Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Süleyman Beyen yeni dönemde tüm kurum ve kuruluşlarla birlikte çalışmayı sürdüreceklerini esnaflara en iyi hizmeti sunmanın çabası içinde olacaklarını vurguladı. Gaziemir Esnaf ve Sanatkarlar Odası’nın yeni açılan eğitim salonunun İlçe Milli Eğitim Halk Eğitim Merkezi’nce düzenlenecek kurslarda kullanılabilmesi de görüşüldü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder