26 Temmuz 2010 Pazartesi

GAZİEMİR İLÇESİ SINIRLARI İÇİNDE FAALİYETTE BULUNAN GIDACI ESNAFA YÖNELİK EĞİTİM SEMİNERİ

GAZİEMİR İLÇESİ SINIRLARI İÇİNDE FAALİYETTE BULUNAN GIDACI ESNAFA YÖNELİK EĞİTİM SEMİNERİ

TARİH : 25/02/2010 – 26/02/2010

YER : Gaziemir Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi

Gaziemir Belediyesi tarafından, ilçemiz sınırları içinde faaliyette bulunan tüm gıda maddesi üreten, satan ve toplu üretime arz eden işyerleri için Tarım il Müdürlüğü, İzmir Esnaf ve Sanatkarlar Odaları Birliği ve Odamız işbirliği içerisinde 25/02/2010 – 26/02/2010 tarihleri arasında, Gaziemir Belediyesi Atatürk Kültür Merkezi’nde seminer düzenlenmiştir. Yapılan iki günlük eğitim seminerine katılan gıdacı işyeri sahipleri ve çalışanları eğitim semineri sonucu sertifikalarını Gaziemir Esnaf Ve Sanatkarlar Odası Başkanı Süleyman BEYEN’den aldılar.

Bilindiği gibi 5179 sayılı Gıda Kanunu gereği; tüm gıda maddesi üreten, satan ve toplu tüketime arz eden işyerlerinde çalışan herkesin, yaptıkları iş ile ilgili mevzuat, hijyen ve sanitasyon ile HACCP temel ilkeleri konularında eğitim almaları gerekmektedir.

Gaziemir Belediyesi tarafından yapılacak olan denetimler sırasında, gıda işyerlerinin bu eğitimleri almadıkları gerekçesiyle olası cezai işlemlerle karşı karşıya kalmamaları için başta işyeri yetkilileri olmak üzere yanlarında çalışan sorumlu yönetici ve ustaların bu eğitimlere katılmaları önem arz etmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder