26 Temmuz 2010 Pazartesi

HALK EĞİTİM MERKEZİ VE ESNAF ODASI İŞBİRLİĞİ İLE DÜZENLENEN KANTİNCİLİK KURSUNA KATILANLAR BELGELERİNİ ALDILAR…

HALK EĞİTİM MERKEZİ VE ESNAF ODASI İŞBİRLİĞİ İLE DÜZENLENEN KANTİNCİLİK KURSUNA KATILANLAR BELGELERİNİ ALDILAR…
Kantinciler belgelerini Kaymakam Tuğ'dan aldılar.
Halk Eğitim ile Gaziemir Esnaf Odası'nın birlikte açtıkları kantin ve açık alan işletmeciliği kursuna katılanlar belgelerini Gaziemir Kaymakamı Şerafettin Tuğ'un elinden aldılar.
Gaziemir Halk Eğitimi Merkezi ile Gaziemir Esnaf ve Sanatkarlar Odası işbirliğinde açılan kursa 27 kişi katıldı. Gaziemir İMKB Kız Meslek Lisesi öğretmenlerinin verdiği 30 saatlik eğitim ardından belge almaya hak kazananlar için Esnaf Odası Binası Çok Amaçlı Salonu'nda belge töreni düğzenlendi. Törene Gaziemir Kaymakamı Şerafettin Tuğ, Gaziemir Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Süleyman Beyen ve Yönetim Kurulu Üyleri, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cemal Büyüker, Şube Müdürü Salih Sasa, Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Selahattin Daver, Müdür Yardımcısı Recep Delice ve kursiyerler katıldı. Kaymakam tören sırasında yaptığı kısa konuşmada Kantinciliğin ve Açık Alan İşletmeciliğin çok önemli bir hizmet kolu olduğunu belirterek özellikle okul kantinciliğinde gıda hijyeninin çocuklarının gelişiminde öneme sahip olduğunu vurguladı. Tuğ "Arkadaşlar sizlerden özellikle rica ediyorum. Çocuklarınıza yediremeyeceğiniz gıda maddelerini başkasının çocuklarına yedirmemeye özen gösterelim. Gaziemir Kaymakamlığı ve ilgili kurumlar olarak buna çok önem veriyoruz. Denetimlerimiz artarak devam edecek. Yarınların teminatı olan çocuklarımızı korumak hepimizin görevi" dedi. Esnaf Odası Başkanı Süleyman Beyen'de yaptığı konuşmada bu ve buna benzer eğitim kursları için Halk Eğitim ile işbirliği yapmayı sürdüreceklerini belirterek "Gaziemir Esnaf Odası Yönetim Kurulu kararı ile bu çok amaçlı salonu kısa sürede faaliyete geçirdik. Buradan başta esnaflarımız olmak üzere eğitim amaçlı olarak kurslar düzenlenmesi için Halk Eğitim'in kullanımına da açtık"dedi. Gaziemir Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Selahattin Daver'de Esnaf Odası Başkanı Beyen ve Yönetim Kurulu'na teşekkür ederek yakın zamanda değişik kurslar için salonu derslik olarak kullanacaklarını söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder